بنا به خبرهای رسیده از زندان مرکزی ارومیه یک زندانی به نام جواد شیرزاد (آرش) بر اثر ضربه و شتم توسط بایرامزاده مدیر داخلی زندان به کما رفته است.
بنا به گفته یک منبع « جواد شیرزاد (آرش) تنها به دلیل ملاقات با دوست زندانی اش به بهداری زندان مراجعه کرده که مورد خشم و غضب بایرامزاده مدیر داخلی بند و حسین نجفی افسر نگهبان واقع شده و توسط آنان تحت ضربه و شتم شدید قرار گرفته به نحوی که بر اثر ضربات به سر وی به دیوار خورده و دچار ضربه مغزی گردیده است.»
این زندانی از روز ۲۰ شهریور تاکنون در بیمارستان خارج از زندان در کما می باشد و پزشکان متخصص شانس زنده ماند او را تنها ۱۰ درصد برآورد کرده اند.
جواد شیرزاد (آرش) از پنج سال پیش به اتهام قتل در بند جوانان زندان مرکزی ارومیه محبوس بوده است.
ضرب و شتم و بدرفتاری مسئولان زندان مرکزی ارومیه یک امر رایج تبدیل شده است. پیشتر نیز در مرداد ۱۳۹۷، یک زندانی به نام سعید سیدعباسی نیز در زندان ارومیه مورد ضرب و شتم زندانبانان قرار گرفت و به شدت آسیب دید.